سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

 

روش های متفاوتی برای مهاجرت وجود دارد یکی از این روشها سرمایه گذاری است با گذاشتن مقداری از سرمایه خود با خرید خانه وزمین میتوان اقامت کشور جدید را گرفت



مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری : یکی از روش های مهاجرت به کانادا  و دریافت اقامت کانادا ، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری است  مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری همانطور که از اسمش مشخص است باید بر اساس پول و سرمایه اقدام کرد اگر بخواهیم در همین ابتدا سه شرط اساس برای متقاضیان  مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری بیان کنیم این شروط به شرح زیر است :

میزان دارای حداقل باید  1,600,000 دلار کانادا باشد . که این مبلغ می تواند شامل زمین ، خانه ، آپارتمان و…. باشد .

متقاضی باید حداقل دو سال تجربه مدیریت داشته باشد این این دو سال تجربه در 5 سال گذشته اتفاق افتاده باشد . سرمایه گذار میتواند صاحب موسسه تولیدی یا خدماتی باشد و بتواند دفاتر سود وزیان و مالیاتی و مدارک افراد مستخدم خود را عرضه کند.یا اینکه مدیر شرکت یا سازمانی و یا قسمتی از یک شرکت یا موسسه ای را با حداقل دو نفر کارمند تمام وقت بعهده داشته باشد.

 پس از گزینش از طرف ایالت کبک سرمایه گذار بایستی یا مبلغ 800,000 دلار کانادا را بدون بهره بمدت پنج سال تحت اختیار ایالت کبک قرار دهد یا به یکی از بانکهای مورد اعتماد دولت اجازه دهد این مبلغ را بجای او وازیز کند و برای انجام این کاربانک مبلغی را تا حدود 220000 دلار کانادا بعنوان بهره بانکی و سایر مخارج به بانک مربو طه پرداخت کند.

نکته : این دارائی میتواند متعلق به متقاضی مهاجرت یا همسر وی باشد و یا حتی میشود بعنوان هدیه به سر مایه گذار هدیه شده باشد البته بشرط اینکه شش ماه از تاریخ ان گذشته باشد.

نکته : لازم نیست تمام این سرمایه را به کانادا بیاورید

همانطور که می دانید کانادا کشوریست با ایالات مختلف و هر ایالت قانون های خاص خود را برای سرمایه گذاری و مهاجرت به کانادا دارند از این رو بهتر است شرایط و قانون و مقررات تمامی ایالت ها را بررسی کنید .

 

منبع:سایت مهاجرت به دات کام