سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا

بهترین کشور برای تحصیل کانادا است که هم موفقیت کسب کرد هم هزینه ها را کنترل کرد گرفتن ویزا برای تحصیل در کانادا ومراحل آن را در این بلاگ جستجو کنید



مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا

کشور کانادایکی از برترین مراکز علم و دانش دنیا میباشد که هر سال  بالغ بر 130000تا 150000 نفر دانشگاه های این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب میکنند. سطح علمی بالای دانشگاه ها هزینه های معقول و امکان گرفتن اقامت دائم کشور کانادا ،ویزای تحصیلی رابه یکی از پر متقاضی ترین راههای مهاجرت به کانادا  قرار داده است.

در ابتدا شما باید رشته مورد نظر خود برای تحصیل را انتخاب کنید و پس از آن به انتخاب دانشگاه و یا شهر مورد نظر خود بپردازید. برای اقدام کردن برای پذیرش در دانشگاه های کانادا شما باید به تناسب مقطع تحصیلی خود مدرک زبان انگلیسی TOEFLیا IELTSبه دانشگاه ارائه کنید. پس از بررسی شرایط اولیه شما دانشگاه برای شما یک نامه پذیرش تحصیلی صادر میکند که در آن هزینه های تحصیل شما نیز اشاره میشود.

هزینه های تحصیل بسته به دانشگاه رشته مورد نظر و مقطع تحصیلی میتواند متفاوت باشد. حداقل هزینه تحصیل در کانادا در حدود 12 تا 13 هزار دلار در سال میباشد. شما با ویزای تحصیلی کانادا حق بردن  همراه را نیز خواهد داشت. جهت اطلاعات تکمیلی در زمینه مهاجرت تحصیلی به کانادا با مشاورین مجرب و دفاتر همکار موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل بفرمایید.

 

 

منبع:  موسسه حقوقی ملک پور