سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی در کانادا

بین گزینه های مهاجرت یکی از این گزینه ها پناهندگی است که به دلایلی اتفاق میفتاد در این بلاگ به این موضوع مفصلا پرداخته شده است 



مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی در کانادا

در حال حاضربا توجه به ظهور داعش و به وجود آمدن شرایط امنیتی موجود در کشور کانادا  عقلانی نیست تا زمانی که مهاجرت به کانادا دارای مسیر های قانونی و بی خطر میباشد، افراد و خانواده ها به خاطر اخذ اقامت در کانادا به سراغ راهی چون پناهندگی در کانادا بروند. شاید شما نیز شنیده باشید که عده ای از افرادی که خود را متخصص امور مهاجرت به کانادا می نامند اخیرا در رسانه ها و یا سایت های مهاجرتی، راه پناهندگی در کانادا را راهی سریع، ارزان و در عین حال بی خطر برای متقاضیان مهاجرت به کانادا معرفی میکنند دقت کنید فریب ارزان بودن این مسیر ها را نخورید چرا که بر اساس اخبار رسانه های معتبر داخلی و خارجی سالانه تعداد قابل توجهی از ایرانیان و ملیت های دیگر با هدف اخذ اقامت دائم کانادا از طریق پناهندگی، از طرق توریستی و یا دانشجویی وارد کانادا شده تا بعد بتوانند تغییر وضعیت دهند اما در این مسیر موفق نمیشوند. زیرا این مسیر پیچیدگی های خاص خود را دارد و افرادی که دکترای حرفه ای دارند، بر پرونده های پناهندگی در کانادا نظر خواهند داد.

 

حال بماند که افراد بسیاری هم به کانادا نرسیده و حتی در مسیر رسیدن به این کشور از راه کشتی و دریا جانشان را هم از دست میدهند! اگر شخصی در خواست پناهندگی در کانادا دهد برای او دادگاه تشکیل میشود و او نیز باید افسر و وکلای اداره مهاجرت کانادا را متقاعد کند که جان و مالش در کشورش به خطر افتاده است به همین دلیل به دولت کانادا پناه آورده است. آمار نشان داده است که بیشتر این پرونده ها شکست میخورند. اگر اشخاص نتوانند این موضوع را ثابت کنند از کانادا اخراج شده و نهایتا سرخورده به کشورشان باز می گردند. پیشنهاد میشود از دیگر راههای مهاجرت به کانادا و یا اخذ اقامت دائم کشور کانادا مطلع شوید تا بهترین مسیر را انتخاب کنید.

 

منبع: موسسه حقوقی ملک پور