سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با کانادا

قبل از هر کاری باید کشوری را که میخواهید به آن مهاجرت کنید را بشناسید اگر کشور مورد نظر شما کانادا است در این بلاگ با آن آشنا شوید



کانادا کشوری است که در قسمت شمالی قاره آمریکا قرار گرفته است.مساحت این کشور در حدود 9?98میلیون متر مربع است که باعث شده این کشور چهارمین کشور پهناور دنیا شناخته شود. مرز زمینی کانادا باکشور آمریکا طولانی ترین مرز مشترک زمینی بین دو کشور در جهان است. جمعیت کشور کانادا در حدود 35 میلیون نفر است ،حدود 80% این جمعیت در قسمت جنوبی کانادا زندگی میکنند.

اقلیم جنوبی کشور کانادا از آب و هوای معتدلی در طول سال برخوردار است،اما به صورت عام کشور کانادا کشوری سردسیر محسوب میشود.کانادا یکی از کشورهایی است که بیشترین گوناگونی فرهنگی را در خود جای داده است دلیل این امر مناسب بودن شرایط مهاجرت در کشور کانادا میباشد. اقتصاد پیشرفته این کشور در رده 11 دنیا قرار دارد. این امر ناشی از منابع طبیعی غنی در این کشور و نیروهای مجرب و شبکه  پیشرفته واردات و صادرات و روابط عمیق این کشور با آمریکا در زمینه های مختلف می باشد.

کانادا یک کشور فوق پیشرفته است که میتواند بهترین مقصد هر فردی برای مهاجرت باشد ، این کشور در رده دهم از لحاظ درآمد  سرانه میباشد و رده نهم از لحاظ استاندارد های زندگی در رده نهم قرار دارد.از نظر سیستم آموزشی و تحصیلات این کشور در رده اول دنیا قرار دارد

به طوری که 99% مردم این کشور با سواد هستند. از نظر سطح دسترسی به اینترنت در حدود 94% جمعیت این کشور دسترسی به اینترنت دارند. این نرخ خیره کننده گویای سطح استاندارد های زندگی در این کشور میباشد..

با تمام این اوصاف کشور کانادا کشوری فوق العاده برای زندگی و ادامه تحصیل می باشد. این کشور سطح بالایی از رفاه و زیبایی برخوردار است و با درآمدی خوب هزینه های زندگی مناسب و خدمات درمانی با هزینه پایین به انتخابی بی همتا برای مهاجرت تبدیل شده است.کانادا دارای یکی از مثبت ترین سیاست های مهاجرتی در جهان است . دولت کانادا هر ساله به دلیل برنامه های رشد توسعه این کشور نیاز به جذب نیروهای متخصص نیروی کار دارد.

 

منبع: موسسه حقوقی ملک پور