سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کاری

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کاری را در این بلاگ به طور کامل بخوانید وبا شرایط خور تطبیق دهید



مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کاری

کار به عنوان یکی از روش های مهاجرت به کانادا مورد توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت قرار گرفته است. با توجه به شرایط کانادا و وضعیت زندگی در این کشور متقاضیان مهاجرت از بین روش های مهاجرت به کانادا ، کار را به عنوان اولویت اول قرار می دهند. در کانادا کار براساس سیستم امتیازبندی می باشد که بعد از به حداقل رسیدن امتیاز می توان برای آن اقدام کرد.

براساس سیستم امتیازدهی از طریق سیستم اکسپرس اینتری و براساس پارامترهای زیر

سن

پیشنهاد کاری

مدرک تحصیلی

سابقه کار

مدرک زبان

شرایط همسر

در مرحله اول باید 67 امتیاز از 100 امتیاز ممکن کسب شود تا امکان ورود به مرحله دوم وجود داشته باشد. در مرحله دوم نیز براساس فاکتورهای بالا امتیازات جدید محاسبه می شود.

در قانون جدید، پیشنهاد شغلی از کشور کانادا به جز در 6 شغل خاص از 600 امتیاز به 50 امتیاز کاهش یافت هم چنین فرد پس از دریافت دعوتنامه از کشور کانادا 90 روز فرصت دارد درخواست اقامت خود را به ثبت رساند و کشور کانادا پس از بررسی مدارک متقاضی طی مدت 6 ماه برای صدور ویزا برای اقامت دائم متقاضی اقدام می نماید. بسیاری از استان های کشور کانادا به طور مجزا به جذب نیروی متخصص می پرداختند اما در سال های اخیر بیشتر استان ها خود را با سیستم فدرال منطبق کرده و از همین روش Express Entry برای جذب نیروهای خود استفاده نمودند. برخی از استان ها در کشور کانادا بصورت مجزا طی بازه زمانی خاص و طی چند مرتبه در سال اقدام به جذب نیروی متخصص می نمایند.

منبع:موسسه حقوقی ملک پور