سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت تجاری و سرمایه گذاری در کانادا

با زیر وبم مهاجرت در این بلاگ آشنا شوید مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را انتخاب کرده اید ما شمارا در این زمینه هدایت میکنیم با مطالعه بلاگ پیش رو با انواع وشرایط مهاجرت بیشتر آشنا شوید



مهاجرت تجاری و سرمایه‌ گذاری در کانادا

مهاجرت تجاری و سرمایه‌ گذاری در کانادا و شرایط مهاجرت به کانادا 2018 و شرایط گرفتن وکیل مهاجرت چگونه است ؟ از شرایط مهاجرت تجاری و سرمایه‌ گذاری در کانادا و راههای مهاجرت به کانادا آگاهی دارید ؟ قوانین مهاجرت تجاری و سرمایه‌ گذاری در کانادا و همینطور راههای اخذ اقامت کانادا 2018 به چه صورت است ؟ چگونه مهاجرت تجاری و سرمایه‌ گذاری در کانادا و اخذ اقامت کانادا ممکن خواهد بود ؟ حتما این مقاله را به دقت مطالعه بفرمایید که در خصوص  اخذ اقامت دائم در کانادا بتوانید با دید باز تر جهت مهاجرت تجاری و سرمایه‌ گذاری در کانادا اقدام نمایید . ضمن اینکه شما عزیزن در خصوص چگونگی مهاجرت تجاری و سرمایه‌ گذاری در کانادا و راه های اخذ اقامت در کانادا و راههای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و تحصیل در کانادا و همچنین کار در کانادا همواره خواهید توانست با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش تماس حاصل نموده و در خصوص مهاجرت تجاری و سرمایه‌ گذاری در کانادا بحث به صورت تلفنی و تخصصی مشاوره رایگان دریافت نمایید .

برای اینکه به توانید به عنوان یک مهاجر سرمایه گذار ویزای اقامت دائم کانادا از طریق تجارت و سرمایه گذاری را دریافت کنید، باید شرایط زیر را احراز نمایید:

 دارا بودن حداقل 2 سال سابقه کار تجاری ( این سابقه کار می تواند به شکل اداره حداقل 5 کارمند یا کارگر تمام وقت برای یک مدت حداقل 2 ساله در طی 5 سال پیش از اقدام به مهاجرت.)

مدیریت تجاری مورد تایید به مدت حداقل 2 سال در طی دوره 5 ساله پیش از اقدام به مهاجرت، و یا ترکیبی از این دو

 داشتن دارایی خالص (منقول و غیر منقول) به میزان حداقل 1,600,000 دلار کانادا تنهایی و یا در جمع با دارایی همسر همراه‌) که به صورت قانونی کسب شده است و تمایل به سرمایه‌ گذاری 800,000 دلار از این دارایی در کانادا. این مبلغ به مدت 5 سال در اختیار دولت کانادا قرار می گیرد و دولت کانادا برگشت اصل پول به سرمایه گذار را پس از دوره 5 ساله تضمین می کند.

(امکان استفاده از تسهیلات سرمایه‌ گذاری معتبر برای فراهم کردن مبلغ سرمایه‌ گذاری در کانادا وجود دارد.)

مهاجرت تجاری – کارآفرینان

افرادی که تجربه تجارت را داشته و با تکیه بر این تجربه و سرمایه خود قادرند در کانادا شغل ایجاد کرده و تملک و اداره کسب و کاری به عهده بگیرند و بلاخره مهاجرت تجاری و سرمایه‌ گذاری در کانادا داشته باشند می توانند به عنوان کارآفرین برای مهاجرت سرمایه‌ گذاری و تجاری در کانادا اقدام کنند. برای اینکه بتوانید به عنوان کارآفرین ویزای اقامت دائم کانادا را دریافت کنید، باید شرایط زیر را داشته باشید:

دارا بودن حداقل 2 سال تجربه کار تجاری (این سابقه کار می تواند به شکل اداره و مالکیت کسب و کار و تجاری واجد شرایط به مدت حداقل 2 سال باشد)

 ملک دارایی خالص (منقول و غیر منقول)  به میزان حداقل 300,000 دلار کانادا (به تنهایی و یا در جمع با دارایی همسر همراه‌). این دارایی باید به صورت قانونی کسب شده باشد.

 ویزای اقامت کارآفرینان در کانادا دارای شرط تجاری و یا اصطلاحاً ویزای مشروط بوده و این افراد باید در طی سه سال پس از اقامت دائم‌ در کانادا حداقل برای یک مدت یک ساله شرایط زیر را احراز کنند:

حداقل 33 درصد از کل سهام یک تجارت کانادایی مورد تأیید را در اختیار بگیرند.

 در مدیریت بنگاه اقتصادی مذکور فعالانه و به صورت مداوم مشارکت داشته باشند.

حداقل یک فرصت شغلی تمام وقت را برای یک شهروند یا مقیم کانادا ( البته شخصی غیر از خود کارآفرین و یا اعضای خانواده وی) فراهم آورند.

اگر فردی که مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی کرده است نتواند این شرایط را تحقق بخشد ممکن است اقامت دائم کانادا را از دست بدهد.

شما متقاضیان عزیز اگر به دنبال مهاجرت تجاری و سرمایه‌ گذاری در کانادا هستید و می خواهید در رابطه با مهاجرت تجاری و سرمایه‌ گذاری در کانادا اطلاعات مفیدی داشته باشید همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی اتریش و شعبه مرکزی در وین به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و در خصوص مهاجرت تجاری و سرمایه‌ گذاری در کانادا و همچنین مهاجرت کارآفرینی به کانادا و همچنین ثبت شرکت در کانادا به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید .

 

منبع: موسسه حقوقی ملک پور