سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحصیل درکانادا در مقطع لیسانس

میخواهید فرزندتان لیسانس خود را از کشور کانادا بگیرد در این باره در این بلاگ به طور کامل بخوانید تا با شرایط وهزینه های آن آشنا شوید



تحصیل درکانادا در مقطع لیسانس

تحصیل در کانادا در مقطع لیسانس از دیگر فرصت های بی نظیر برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور می باشد. با توجه به تنوع بسیار بالا و رشته های گوناگون متقاضیان تحصیل در این کشور می توانند بر اساس علاقه خود با دارا بودن شرایط مورد نیاز دانشگاه ها، برای تحصیل در کانادا در مقطع لیسانس اقدام نمایند. تحصیل در کانادا در مقطع لیسانس، بسته به رشته های مختلف نظیر مهندسی، حقوق، دوره های علوم پایه برای ورود به رشته های پزشکی، در دوره های 3 و 4 ساله ارائه می گردد. به این ترتیب که فردی که در یک دوره 4 ساله تحصیل می کند 3 سال از آن را در خود رشته و یک سال را به صورت تکمیلی سپری می کنند هرچند که امکان تحصیل در دوره های 3 ساله وجود دارد. دانشجویان در طول مدت تحصیل در این مقطع اجازه دارند در هفته 10 تا 20 ساعت کار پاره وقت دانشجویی داشته باشند که به ازای هر ساعت کار 17 تا 20 دلار حقوق دریافت می کنند. تحصیل در کانادا در مقطع لیسانس برای دانشجویان بین المللی در دانشگاه ها و کالج های مختلف ممکن می باشد و هرکدام از اینها شرایط پذیرش منحصر به فرد خود را دارا است. شرایط عمومی پذیرش در مقطع کارشناسی بدین شرح می باشد:

 

شرایط سنی عموماً زیر 21 سال

ارائه مدرک دیپلم 12 ساله هم ارزش با دیپلم کشور کانادا

ارائه نمره زبان IELTS که برای هر دانشگاه و کالج متفاوت می باشد اما به صورت عمومی یک نمره در سطح IELTS 6

لازم به ذکر است در حال حاضر موسسه حقوقی ملک پور می تواند در کلیه مقاطع تحصیلی بدون مدرک زبان در سطح مورد نظر دانشگاه و کالج انتخابی متقاضی برای تحصیل در کانادا اقدام نماید بدین صورت که متقاضی ابتدا از طریق کورس های زبان ورود کرده و سطح زبان خود را به سطح مورد نظر رسانده و پس از آن وارد دوره اصلی خود خواهد شد.

 

منبع: موسسه حقوقی ملک پور