سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در کانادا

دانشجویان ومحصلینی که برای ادامه تحصیل قصد مهاجرت به کانادا را دارند با شرایط اعزام از طریق تحصیل در این بلاگ آشنا شوید وبیشتر بخوانید

 



 

شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا تا مقطع دیپلم به طور اجباری می‌باشد و دانش آموزان بعد از آن که دوران متوسطه را تمام کردند می‌توانند با پایان تحصیلات وارد دانشگاه شوند.

دانش آموزان می‌توانند با پایان دوران تحصیلات در کانادا و اخذ دیپلم در کانادا شرایط ورود خود را برای پذیرش کالج در کانادا و یا پذیرش در دانشگاه ها در کانادا فراهم کنند.

نکته ای که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد این است که دانش آموزانی که قصد دارند پذیرش تحصیلی در کانادا را بگیرند اگر بتوانند در کشور کانادا دیپلم خود را بگیرند با اخذ دیپلم در کانادا می‌توانند بدون گرفتن مدرک آیلتس وارد دانشگاه در کانادا شوند.

اما در صورتی که فرد متقاضی ویزای تحصیلی در کانادا دارای دیپلم کانادایی نباشد برای آنکه بتواند ویزای تحصیلی را اخذ کند باید به زبان انگلیسی مسلط باشد و دارای مدرک زبان آیلتس با نمره 6/5 آکادمیک باشند بنابراین یکی از شرایطی که فرد باید دارا باشد برای اخذ ویزای تحصیلی در کانادا تسلط بر زبان انگلیسی می‌باشد.

در واقع می‌توان موضوع را به این شکل گفت در صورتی که فرد تسلط به زبان داشته باشد می‌تواند پذیرش تحصیلی را بگیرد و بعد از آن موفق به کسب ویزای تحصیلی کانادا شود و در آخر هم تمامی اینها منجر به اخذ اقامت دائم کانادا خواهد شد.

در دانشگاه‌های کانادا همانند سایر کشورها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری دروس ارائه می‌گردد و‌ به فارغ التحصیلان مدرک علمی اعطا می‌شود.

یکی دیگر از شرایط پذیرش دانشجو در کانادا معدل و‌ ریز نمرات سال آخر دبیرستان است، در صورتی که دانش آموز دارای نمرات بالایی باشد می‌تواند در دانشگاه پذیرش بگیرد و در غیر این صورت باید به کالج برود.

منبعک سایت زرین کانادا